השלוליות כבר כאן • טיפים: כך תרכשי נעל טובה לילדך

    צבי הדס No Comments on השלוליות כבר כאן • טיפים: כך תרכשי נעל טובה לילדך
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החורף כבר פה, הילדים נעולים במיטב המותגים, מתבוססים בשלוליות, רצים, נהנים, אך תמיד יש הפתעות.. הנעל נקרעת, הרגל גדלה בקצב מפתיע, חסרות סיבות?

    אז לאמהות המתכוונות לרכוש נעל חדשה לילד, הכנו כמה טיפים שיעזרו לכן לרכוש לו נעל טובה, נוחה ובעיקר בריאה.

    בחנויות השונות מוצעות נעליים צבעוניות ויפות הנראות טובות ותומכות, אך חשוב לבדוק אותן היטב. לעיתים רבות הן קשיחות או רכות מידי ועלולות להיות הרסניות לכף הרגל. "חשוב להרגיל את הילדים לנעול נעלי ספורט", אומר מומחה האורטופדיה יהודה קורנפלד מ'בסד אורטופדיה' ונותן טיפים והמלצות לבחירת נעל טובה.

    נעל3

    ראשית חפשי את המדבקה שאמורה להצהיר על הרכב הנעל. היא תוכל לעזור לך בקבלת החלטה נכונה בעת הרכישה. רכשי לילדייך נעלי חורף עם סוליה רחבה ו-וודאי שיש בהן תמיכה נכונה בקשת ובקרסול. נעל עור עדיפה על נעל סינתטית – היא "נושמת", מזיעים בה פחות, ואורך חייה ממושך יחסית. מצד שני היא יקרה יותר ועמידה פחות בגשם. ישנם סוגי עורות שונים. עור הנאפה עמיד יותר בגשם מאשר עור נובוק, למשל. אם הנעל עשויה מעור סינטטי, הקפידי לפחות על גפת עור.

    בדקי שבנעל יהיו פתחי איוורור. הם ימנעו הזעת כף הרגל והתפתחות פטריות. רצוי גם שבנעל יהיו בולמי זעזועים. הקפידי על מידה נכונה לכף רגלו של ילדך. מידה קטנה מדי עלולה לגרום ליבלות, התכווצויות וציפורניים חודרניות, ובטווח הארוך לעיוות הבהונות. מידה גדולה מדי עלולה לגרום ליבלות כתוצאה מחיכוך יתר ולהפרעות ביציבות ובתנועה.

    כשאת מודדת לו נעל, הדקי אותה לכף רגלו ובדקי את המרווח בין הבוהן למילימטר האחרון של הנעל. המרווח המומלץ הינו 14 מ"מ. הקפידי שילדך ירגיש נוח בנעליו ושהוא מרגיש חופשי להזיז אצבעותיו כרצונו.

    בנעל שרוכים יש לבדוק ששורש השרוכים אינו נצמד מדי לכף הרגל. המרווח המומלץ – ס"מ אחד. נעלי שרוכים מומלצות לצעד הראשון, כי סגירתן טובה יותר. מגיל שנתיים וחצי מומלץ לקנות נעלי סקוטש – שקל יותר לפתוח ולסגור. חשוב שבאזור הקרסול הנעל לא תתחכך ברגל ושתתמוך ברגל באזור הקשת.

    אל תקני מגפיים להליכה מרובה – הן אינן מותאמות לרגל בשל אי התמיכה והאחיזה הרופפת של המגף על הרגל.

    אם בכל אופן, אתם נועלים נעלי ספורט ועדיין סובלים מפטריות, שימו בנעל טלק אונדציל או פוליגמון ותראו ישועות.



    0 תגובות